Şoseaua Odăi, Nr. 341-345, Bucuresti
Luni-Vineri: 08:30 - 17:00

img_divider


Cerinte:

  • Studii superioare finalizate cu profil agricol sau horticol – conditie obligatorie
  • Buna cunoastere a fermierilor si distribuitorilor nationali/regionali
  • Experienta anterioara in vanzari, marketing de produs sau ca expert tehnic in agricultura
  • Abilitati de comunicare si negociere
  • Integritate si principii solide de etica profesionala
  • Permis de conducere categoria B
  • Disponibilitate calatorii in teritoriu in proportie de 90 % din timpul de lucru

Din aceasta pozitie veti fi implicat in:

  • Promovarea si pozitionarea portofoliului de produse ale companiei in regiunea alocata catre beneficiarii finali (producatori agricoli)
  • Dezvoltarea afacerilor in teritoriu cu produsele companiei, vanzand prin distribuitorii nationali, regionali sau fermieri Key Accounts
  • Planificarea si efectuarea vizitelor periodice la fermierii semnificativi din zona pentru promovarea solutiilor tehnice si a produselor
  • Negocierea si semnarea contractelor cu clientii alocati regiunii, respectand atat conditiile comerciale cat si limitele de autoritate si competenta
  • Urmarirea bunei derulari a contractelor agreate cu distribuitorii: termene de livrare, specificatii tehnice si de calitate, recuperare creante
  • Organizarea actiunilor de promovare a produselor (prezentari, direct mailing, targuri, seminarii, simpozioane, campanii promotionale, demo-trials etc)
  • Aplicarea strategiilor de promovare (testari in camp) si de marketing pe zona alocata pentru dezvoltarea businessului

                                                                                                  

Beneficii oferite:

  • Oportunitatea desfasurarii activitatii intr-o firma lider incontestabil de piata pe segmentul de interes, cu spirit antreprenorial, ce are ca filozofie dezvoltarea profesionala in mod constant
  • Training specializat in domeniul agribusiness in zona tehnologiilor de varf
  • Suport in promovarea intensa de marketing cu scopul de a creste si motiva distribuitorii existenti/noi
  • Toate instrumentele de lucru necesare: masina, telefon mobil, laptop, tableta
  • O politica salariala si de bonusare competitiva si motivanta

Puteti trimite CV-ul la adresa hr@aectra.ro

Candidatul ideal are:​

  • Studii superioare finalizate cu profil agricol sau horticol – conditie obligatorie\
  • Buna cunoastere a fermierilor si distribuitorilor nationali/regionali
  • Experienta anterioara in vanzari, marketing de produs sau ca expert tehnic in agricultura
  • Abilitati de comunicare si negociere
  • Integritate si principii solide de etica profesionala
  • Permis de conducere categoria B
  • Disponibilitate calatorii in teritoriu in proportie de 90 % din timpul de lucru

Din aceasta pozitie veti fi implicat in:

  • Promovarea si pozitionarea portofoliului de produse ale companiei in regiunea alocata catre beneficiarii finali (producatori agricoli)
  • Dezvoltarea afacerilor in teritoriu cu produsele companiei, vanzand prin distribuitorii nationali, regionali sau fermieri Key Accounts
  • Planificarea si efectuarea vizitelor periodice la fermierii semnificativi din zona pentru promovarea solutiilor tehnice si a produselor
  • Negocierea si semnarea contractele cu clientii alocati regiunii, respectand atat conditiile comerciale cat si limitele de autoritate si competenta
  • Urmarirea bunei derulari a contractelor agreate cu distribuitorii: termene de livrare, specificatii tehnice si de calitate, recuperare creante
  • Organizarea actiunilor de promovare a produselor (prezentari, direct mailing, targuri, seminarii, simpozioane, campanii promotionale, demo-trials etc)
  • Aplicarea strategiilor de promovare (testari in camp) si de marketing pe zona alocata pentru dezvoltarea businessului

 

Ce oferim?
• Oportunitatea dezvoltarii in compania lider din domeniu, raspunzator de produse inovatoare cu impact major in segmentul tehnologic cu cresterea cea mai dinamica din Agribusiness
• Un mediu deschis si dinamic, plin de provocari, in interactiune cu o echipa de experti atat pe plan local cat si international, o adevarata scoala de business
• Oportunitatea de a participa la formarea si dezvoltarea pietei precum si la obtinerea de rezultate remarcabile impreuna cu clientii nostri, cu un impact major in sectorul de activitate

Puteti trimite CV-ul la adresa hr@aectra.ro

 

Pentru noi, candidatul ideal:

  • Cunoaste ERP Scala (reprezinta un avantaj)
  • Cunostinte avansate de IT (operare Windows, suita Microsoft Office, baze de date).
  • Experienta anterioara intr-o pozitie similara constituie un avantaj

Descrierea jobului

Acorda suport fortei de vanzari, prin gestionarea stocurilor, tinerea evidentei si urmarirea contractelor de vanzari pentru toti clientii si distribuitorii, livrarea marfurilor conform contractelor aprobate de catre Conducerea Companiei, precum si urmarirea situatiei incasarilor in concordanta cu obiectivele stabilite.

  • Asigura o evidenta corecta si permanent actualizata a produselor comandate pe categorii de produs/client/furnizor
  • Participa la stabilirea necesarului de produse de aprovizionat, esalonat pe zile/saptamani/luni
  • Asigura de aprovizionarea cu marfa de la furnizor in baza forecastului si a comenzilor aprobate de Management, conform contractelor agreate
  • Inregistreaza in programul de gestiune intrarile/iesirile de marfa
  • Emite facturile si avizele de transport marfa
  • Organizeaza si supravegheaza livrarea produselor in timp util si in bune conditii la clientii ale caror contracte au fost aprobate
  • Urmareste respectarea conditiilor de livrare impuse de companie (limite de credit, existenta garantiilor
  • Asigura gasirea optiunilor de transport,livrari (angajare terti). Negociaza contractele cu furnizorii de servicii de transport

Ne puteti trimite CV-ul dumneavoastra la hr@aectra.ro

Pentru noi, candidatul ideal :

– studii superioare finalizate sau în curs de desfăşurare;
– cunoştinţe solide de operare Windows, pachetul Microsoft Office, baze de date;
– abilităţi foarte bune de comunicare atât scris cat şi verbal;
– capacitate analitică bine dezvoltată;
– foarte bune abilităţi de relaţionare interumană;
– rezistenţă la stres şi situaţii de presiune;
– experienţă de 1- 2 ani pe o poziţie de vânzare sau promovare prin telefon;
– persoană organizată şi motivată;
– fire echilibrată, calmă, flexibilă şi cu viteză de lucru

Descrierea jobului :

– generează LEAD-uri pentru echipa de vânzări (clienţi noi sau existenţi);
– dezvoltă relaţia cu clienţii;
– eficientizează rutele oamenilor din teren prin stabilirea în avans de întalniri între aceştia şi clienţi;
– identifică nevoile clienţilor ( produse, servicii) şi transmite feedback structurat către departamentele direct vizate;
– face vânzare directă de produse ( pre-stabilit) către clienţi, complementar cu forţa de vânzări;
– construieşte si întreţine baza de date Aectra;
– participă la implementarea campaniilor de Marketing ( telefonic, e-mail, sms, direct mailing);
– efectuează periodic Survey de satisfacţie clienţi;

Ne puteti trimite CV-ul dumneavoastra la hr@aectra.ro

Candidatul ideal :

  • Studii superioare financiar-contabile, certificari locale (CECCAR/CCF); CIMA/ACCA reprezinta un plus
  • Experienţa anterioară pe un post similar de minim 3 ani, de preferat într-un grup de firme
  • Cunoştinţe solide de contabilitate şi legislaţie fiscală locală
  • Asumarea responsabilităţii privind activitatea desfăşurată
  • Autonomie în activitatea zilnică şi luarea deciziilor
  • Iniţiativă, capacitatea de a oferi soluţii ad-hoc
  • Abilităţi de coordonare şi dezvoltare a echipei din subordine
  • Foarte bune cunoştinte MS Office si sisteme informatice, lucrul cu sisteme ERP

Descrierea jobului :

Directorul Financiar va avea responsabilitatea zilnică pentru planificarea, implementarea, gestionarea și controlul tuturor activităților financiare ale Companiei. Aceasta va include responsabilitatea directă pentru contabilitate, finanțe, prognoză, planificare strategică, costuri de muncă, juridice, gestionarea proprietății, analiza tranzacțiilor și negocierilor, relația cu autoritatile și partenerii comerciali.

  • Supervizeaza si supravegheaza toate activitatile contabile si economice
  • Elaboreaza si asigura implementarea politicilor si strategiilor economice
  • Elaboreaza studii si analize cu privire la profitabilitatea activitatilor, eficienta utilizarii capitalului de lucru, a structurii cheltuielilor materiale si a altor indicatori economico-financiari
  • Elaboreaza studiul de evolutie si prognoza situatiei financiare
  • Menține controlul zilnic al supravegherii fluxului de trezorerie atât pentru plăți, cât și pentru creanțe
  • Menține controlul asupra prognozării fluxului de numerar
  • Asigura integritatea înregistrărilor inventarului din perspectiva evaluării financiare si menține controlul asupra înregistrării valorii activelor fixe și a deprecierii
  • Organizeaza analiza lunara a necesarului de lichiditati si dispune masuri in vederea accelerarii vitezei de rotatie a activelor circulante
  • Asigura intocmirea lucrarilor de inchidere lunara a bugetelor de venituri si cheltuieli si calcularea principalilor indicatori economico-financiari: bilantul, contul de profit si pierdere, situatia fluxurilor de trezorerie, notele la conturile anuale
  • Umareste permanent legislatia din domeniul financiar-contabil extern si asigura respectarea acesteia

Ne puteti trimite CV-ul dumneavoastra la hr@aectra.ro

Candidatul ideal

Suntem in cautarea unui Product Manager Horticultura!
Pozitia este esentiala in cadrul Departamentului Tehnic-Marketing pentru pozitionarea si promovarea portofoliului nostru de produse.
Din aceasta pozitie, veti avea responsabilitatea unui portofoliu de produse inovatoare cu valoare adaugata si veti mentine un contact permanent atat cu echipa de marketing si vanzari cat si cu furnizorii si clientii finali. Orientat spre rezultate dar si spre noi provocari, veti iniția proiecte de îmbunătățire a produselor existente si veti contribui la lansarea de noi produse.

Candidatul ideal are:​

  • Studii superioare de profil – specializare in horticultura
  • un puternic background profesional in agribusiness;
  • pasiune si cunostinte solide despre tehnologiile agricole la culturile alocate (horticultura); expertiza in nutritia plantelor este un avantaj;
  • o buna intelegere a proceselor de pozitionare, dezvoltare si promovare a produselor;
  • un spirit inovator si un interes pentru cercetarea si documentarea de noi solutii si aplicatii;

Descrierea jobului

  • Cerceteaza si consolideaza informatiile tehnologice si de diferentiere, combinand experientele din alte tari cu cercetarea proprie Aectra si cu experientele clientilor din Romania;
  • Stabileste si implementeaza strategia interna de testare in camp a produselor si urmareste rezultatele testelor;
  • Colecteaza si proceseaza sistematic informatiile din piata despre clienti, concurenta si tendintele pietei; Determina necesitatile clientilor in segmentele vizate;
  • Impreuna cu departamentul de Marketing, stabileste strategia de diferentiere a produselor si defineste pozitionarea tehnologica si comerciala per segmente de clienti si per cultura;
  • Impreuna cu departamentul de Marketing, stabileste si implementeaza activitatile de comunicare si promovare a beneficiilor produselor;
  • Participa la stabilirea si urmarirea obiectivelor de vanzari si a politicilor comerciale;
  • Ofera suport echipei de vanzari in intelegerea beneficiilor produselor precum si a domeniilor si mecanismelor de utilizare/aplicare a acestora (training-uri, creare de unelte de vanzare, etc);

Ne puteti trimite CV-ul dumneavoastra la hr@aectra.ro

 

 

img_divider

Nume
Prenume
Adresa de email
Telefon
Incarca CV * Fisiere acceptate: .doc, .docx, .pdf


Departament:
Mesaj


Detalii AICI